Det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning - att jag tänker på dig pecis just nu.

Jag har inte skrivit på evigheter känns det som. Och jag har inte tid nu heller, kommer inte ha det på ett tag...


Imorgon ska jag fika med Linda och sen ska jag hem till Dirredongen och sova hos henne.

På onsdag ska jag träffa Emmeli och sedan ska jag hem till min bror och hjälpa honom med hans nya lya.

På torsdag ska jag förhoppningsvis träffa Mia och ta igen all förlorad tid och på fredag ska jag antagligen träna med mamma och göra något kul för då kommer det vara helg. Usch, jag kanske ska vara hemma på fredag istället. Jag behöver lite tid med den där Zabina också, hon börjar bli så stressad och förvirrad igen.


Nu ska jag fortsätta mysa med Jonas och kolla på brudar som kissar på sig. Kan det bli mer romantiskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0