Helt underbart!

Gårdagens konsert var så bra att när jag låg i sängen och skulle sova så stampade jag fortfarande fötterna i takt till musiken som ekade i mitt huvud. Dock hade jag feta suset i öronen från den höga volymen och de lilla utrymmet så det tog ett tag att somna (även anledning till varför jag kom en timme för sent imorse). Men det var en grym upplevelse och en grym julklapp. Basen var så grov att jag funderade på att springa ut ur lokalen innan taket föll ner, man kände det i hela kroppen och den lilla mat jag hade ätit innan var på väg att flyga ut ur magen igen. Men det är så det ska vara. Det koola är ju att min pappa faktiskt har spelat på samma scen med sitt underbara band Peacerich (Peace-rich -- Fred-rik -- sångaren i bandet heter Fredrik, så bra fantasi har de).

Nu sitter jag hemma hos Jonas och klockan 19.00 ska jag på middag hos min kära mor, i den nya lägenheten(!). Jag och Jonas har även beställt biljetter till Coverfield, eller vad den heter, och vi ska se den på Alla Hjärtans Dag. Myspys! Så nu har jag något planerat på Alla Hjärtans Dag även fast jag numera tycker att det inte är så speciellt. Det är bara en dag som vilken annan dag, men tanken är fin - att man ska vara extra kärleksfull mot den man tycker om. Och det ska jag vara också, inte för att jag inte är det annars (:

Kommentarer
Postat av: emmeli

haha, joel och jag ska också på bio då! men kanske inte se den filmen :) ses imorgon baby!

2008-02-12 @ 18:25:55
URL: http://emsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0