I walk these streets like a stranger in my hometown

Idag har jag varit och fikat med min kära mor! Vi skulle gå till ett café med massa te som tydligen var väldigt omtalat. När vi kommer dit och kollar på menyn så kostar en kanna te 90kr, och man får inte dela på en kanna heller. Så vi bestämmer oss för att gå någon annanstans istället. Vi drar oss till Stadsmissionens café och köper en kaffe, en te, en semla och en bulla för samma pris som en kanna te för en person skulle kosta. Vi var mycket nöjda.

Efter fikat åkte jag hem till Jonas som mötte mig vid porten och så vandrade vi mot WasaHallen. Han skulle laga middag idag och jag beställde sallad. Så vi gjorde värsta salladen med avokado, lax, mango och massa godsaker (man fick alltså välja mellan massa grönsaker och tillbehör och mixa till så man själv vill ha). Och det blev värsta hitten! Alla i familjen tyckte om det, till och med Fredrik som annars är rätt kräsen (fast att han bara tog pasta och skinka behöver ingen veta).

Nu har jag precis varit och lämnat tillbaka två filmer och köpt 4 brownies till Jonas och Sebbe, och av någon anlednig är Jonas sur på mig igen. Jag förstår inte hur jag alltid lyckas göra något fel?

Jonas köpte ett jättefint nagellack till mig från Depend, knallrosa! I love it! Och så färgade jag håret på Jonas, men det blev ingen skillnad...

Imorgon ska jag först bowla med Jonas och Sebbe, sen ska jag SOVA HOS DENISE. Det ska bli, åh, så trevligt! Det är vår grej nu - varje tisdag ska jag sova hos henne, eftersom jag är ledig på onsdagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

The right and only way is pink!.. argh!

2008-02-05 @ 18:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0