If you're a bird, I'm a bird

Till; Zabina - Min bästa vän.
Ville bara säga att jag är så glad att vi har funnit varandra igen, Zabina. Jag älskar dig av hela kroppen, inte bara hjärtat. Du förstår mig så jävla bra och vi kan verkligen snacka om allting. När en av oss nämner något så säger den andra "JAG TÄNKTE PRECIS PÅ DET!" Eller så säger vi samma saker samtidigt. Jag är så... Enkel, när jag är med dig. Jag är mig själv utan alla andra personlighetsstörningar, jag är rätt då. Du tillåter mig att vara den jag är, även fast jag drygar eller beter mig så spelar du ut på det och gör det kul istället för tråkigt. Det här är något jag tror på, vi kommer vara förallitd. Jag älskar dig.
Från; Denise - Din bästa vän.


image173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0