I'm back home (life is good)

Så var man hemma igen. Vilken dag det har varit alltså...

Efter middagen hos mamma (som för övrigt var väldigt trevlig och uppmuntrande) åkte jag hem till Denise. Där använde jag toaletten och sminkade mig lite mer och sedan drog vi vidare till Hötorget. Vi mötte upp David, en kille i våran skola som går i estet tvåan, och gick upp på en fest som tydligen skulle hålla på enda till söndag(!).

Det hade kunnat varit en lyckad fest om det inte hade varit för att jag och Denise verkligen inte passade in, kanske om vi hade varit nazister eller jävligt packade så hade det fungerat. Men det är inte min och Denise stil så vi drog vidare istället. Plus att alla rökte inne i lägenheten vilket jag avskyr eftersom man får sådan huvudvärk och det går ju inte att andas! Så jag och Denise tillbringade typ större delen ute i trapphuset.

Men vilket som så drog vi i alla fall vidare och som alltid hamnade vi på donken på slussen. Vi köpte en pomfritt och pudra näsan och sedan dök pontus och ville(!) upp. Vi pratade i kanske 5min och sedan hoppade jag på skarpnäck tåget och åkte hem, SJÄLV. Jag blev kallad tråkig men jag skulle snarare säga trogen.

Det var ju tänkt att jag skulle sova med Denise men nu när vi ändå träffade upp Pontus tänkte jag att dom kunde hooka istället och jag få en hel säng för mig själv. Så nu sitter jag här, i min sköna säng, osminkad och kollar på One tree hill och självklart - en kopp te. Life is good.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag blev kallad tråkig men jag skulle snarare säga trogen."

Skulle snarare kalla det självklarhet.

2008-02-23 @ 13:15:17
Postat av: dirredong

lalala väägra skriva naaaamn *smile*

2008-02-23 @ 14:37:08
URL: http://pussaar.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är inte så många att välja på, aint it?

2008-02-23 @ 15:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0