I'm sitting all alone - feeling empty

Så jag sov hos Denise igår som sagt, och lika mysigt som alltid blev det! Jag kom till henne vid nio ungefär och vi satte oss och kollade på "Gossipgirl" som hon hade spelat in sen efter det gick vi och la oss, typ. Denise hade ju varit uppe sen klockan fem för att sedan åka skidor hela dagen och jag var konstigt nog också fruktansvärt trött även fast jag spenderade större delen av dagen till att sova.

Nu, i morse, åt vi frukost. Rostade mackor med tomat och gurka, apelsin klyftor och kanel-knäckebröd. Inte helt fel sätt att starta dagen på!

På vägen hem läste jag i metro. Framsidan täcktes av en bild på Kenza som för tillfället är sveriges mest lästa blogg. Hon har ca 50.000 läsare dagligen(!), jag har väl sådär en 20-30 stycken. Och "Blondinbella" tjänar så mycket på sin blogg att hon snart har råd att köpa en lägenhet för de pengarna!

Jaja, nu ska jag sjunga lite till Paramore - Pressure, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0