It hurts with every heartbeat

Nu är jag hemma, ensam hemma - sjukt skönt. Pappa skulle ut och ta en öl innan han åkte hem och det hade jag ingenting emot. Så nu sitter jag här och lyssnar på Robyns album, fixade även så jag kunde ha en låt här på bloggen. JAG ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN! Men jag kanske byter snart igen, jag är ju rätt bra på det.

Jag simmade med mamma idag - sjukt skönt det med. Kändes uppfriskade och avstressande. Men jag började sakna Linn helt jättemycket... Hon och jag brukade ju alltid simma där förut och sedan käka godis i bastun och gå på donken efteråt. Fyfan vad jag saknar Linn alltså. Jag måste verkligen få tag på henne och träffa henne igen.

Sen stog jag och väntade på Denise i en halvtimme - mindre skönt. Det var meningen att vi skulle ses efter badet men hon svarade inte på mina sms så jag åkte hem. Och när jag är vid skärmarbrink eller så så skriver hon att hon inte sätt att jag smsat. Så vi bestämde att vi skulle höras efter maten istället. Så ska vi ha lite "she's the man"-mys! Inte helt fel att spendera en fredagskväll med Denise och "She's the man".

Nu ska jag yla lite mera (sjunger till Robyn låten). PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0