JAG ÄLSKAR

Vad är klockan just nu? 12.56
När gick du upp ur sängen i morse? 10.32
Vad har du ätit idag? Två rostade mackor och några skedar nutella
Vad har du på dig just nu? gråa träningsbyxor och ett vitt linne
Har du städat på ditt rum? hyffsat
Dagens händelser? Nutella på rostmacka, ingen hit.
Vad gjorde du igår? var med Mia och sedan sova med Jonas
Vilken film såg du senast? någon konstigt med jude law
Den bästa filmen? oh fuck, ingen aning
Hur många fingrar har du? 28, nej 10 (:
Flyter golfbollar? antagligen inte
Var är du just nu? i min skönsköna säng
Är det någon annan i rummet? me, myself and I
Hur många signaler innan du svarar? för många
Skiter du ibland i att svara? det händer
Har du en bokhylla? inte nu längre
Om ja, vad har du i den? allt från böcker till usbsladdar
Vilken årstid är bäst? Sommar, om den är solig. Annars höst
Vilken dag är bäst? Det beror på vad som händer
Vad händer i sommar? Massa saker hoppas jag
Vad såg du senast på tv? Alicia Keys på mtv
Favorit program? just nu: gossip girl
Vad köpte du senast? 4st bullar
Skall du köpa nåt särskilt inför sommaren? solglasögon
Veckans roligaste: när Denise gjorde illa sig hela tiden, hehe
Veckans tråkigaste:  min fucking bock
Veckans dummaste: min fucking bock
Ris, pasta eller potatis? pasta, mums!
Hus eller lägenhet? lägenhet
Dusch eller badkar? dusch
Pussar eller kramar? kramar tror jag, mer kärlek och mysigare
Vill du ha en snigel på ögat? you know it!
Tom Cruise är? kort och konstig?
Vem är den bästa rapparen? OMORAL!
Tycker du det är skoj att svara på frågor? jaa! jag älskar det!
Hur mår du? Bara bra, tack. själv?
Vad är klockan nu? 13.05
Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? nio minuter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0