Kids, always have safe sex

Shit! Ung mamma -93... Muppis, du gjorde henne på smällen!

Skämt å sido! Jag tycker det är otroligt stark att som 13åring föda sitt barn, även fast jag som tretton åring aldrig hade tänkt tanken. Hade jag ens mens då? Jag är fortfarande inte på något sätt mogen att ta ansvar för någon annans liv, uppfostra och ta hand om en liten skit. Jag har insett att jag tycker om barn, snälla barn. Eller aa... Jag tycker om Ina, Diddis dotter. That's it.

Jag skulle bli galen om jag hade ett barn. Jag skulle slänga den in i väggen eller låsa in den i ett skåp på Eriksdalsbadet. Nu överdriver jag säkert, för jag tror att mammakänslorna skulle komma om jag väl bestämde mig för att behålla barnet. Men nu är jag en duktig flicka and always use protection, trots att jag inte hade sex och samlevnad som liten.

Men det är stark jobbat av henne att behålla och ta hand om barnet. Lite koolt också, att skriva blogg om det alltså. För hon får ju rätt mycket saftiga kommentarer från de som inte gillar att hon är så ung. Jag tror att man inte kan förstå eller tänka sig hur det är att hamna i en sådan situation förrän man är där.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är otroligt starkt, men 13 är för tidigt! Jag tror att jag lekte i smyg då, för man var ändå för stor för att leka, men smög med det, och jag hade inte sex vid den åldern!!

2008-02-06 @ 18:55:52
URL: http://alexes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0