Long time no see

Nu var det ett tag sen jag bloggade men jag har inte haft tid helt enkelt - och jag fortfarande inte tid. Jag har en Jonas och en påse chips ute i vardagsrummet som väntar på mig så jag ska bara lite snabbt länka till mina två andra bloggar som jag använder till att prova lite olika design på.

Anledning till att jag länkar dem nu är för att jag har suttit och lekt med dem i stort sätt hela kvällen men kan inte komma underfund med om det är bra eller inte. Så därför vänder jag mig till er, mina kära läsare! Så vad tycks?

Första bloggen och andra bloggen.

Kommentarer
Postat av: mia

första bloggen var ju askool!

2008-02-26 @ 10:20:42
URL: http://mijii.blogg.se
Postat av: Mam

Första bloggen helt klart. Men det är för dina ögon i övre kanten. Ansikten slår alltid högst. Kolla på alla veckotidningsomslag! Det är inte för inte som de alltid har ansikten där. Ögon drar till sig blickar. Ögon har också så många uttryck. Du skulle kunna använda dig av olika sorters uttryck att publicera, beroende på dagsformen (som om ögonen också bloggade liksom).
Sitt sen inte bara i soffan och ät chips! Skriv till Skansen! Ring Posten och Skogskyrkogården! Gå till ICA OCH Hemköp! Basta!

2008-02-26 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0