Med knallrosa naglar och röda sockar sitter jag här...

Nu är jag hemma hos min käre far. Jonas och Sebbe sitter och kollar på film och jag sitter här och läser bloggar. Det är rätt sorgligt att jag är så involverad i folks liv, personer som inte ens vet vem jag är. Jag läser först på ena bloggen och sen snabbt skriver jag in adressen till dens väns blogg och läser mer där. Jaja, det är charmigt!

Snart ska jag träffa Denise, eller så fort hon kommer hem från Romme. Om det inte blir allt för sent ska vi väl se "GossipGirl" och sen "I huvudet på Gynning" eller så blir det One Tree Hill, säsong ett är så kul att se - de är så små!

Ha det så bra nu, bloggar väl antagligen igen lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0