Oh my, what a night...

Inatt drömde jag en sådan konstig dröm, och jag drömde den upprepade gånger... Jag kan inte riktigt beskriva den eftersom ju längre jag är vaken desto mindre kommer jag ihåg, men jag känner mig helt konstigt varje gång jag tänker på den... Jaja.

Igår var jag ju hos min kära mor på middag. Lägenheten är helt sjukt fin och mysig och hon har redan fått i ordning allting (efter två dygns kämpande). Det är alltid så trevligt att vara med mamma och jag förstår inte varför det är så sällan vi ses. Men på fredag ska vi ses igen! Då ska vi simma tillsammans, det ser jag verkligen fram emot!

Okej, nu ska jag gå upp och äta frukost innan min mage kurrar sönder. Sen vid klockan 14.00 ungefär kommer Emmeli hit och då åker Jonas iväg till Sebbe (Jonas ligger alltså här bredvid mig). GODNATT höll jag på att säga!

Kommentarer
Postat av: Mam

Ser också fram emot fredagen!
Kram

2008-02-13 @ 17:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0