orka att jag är så nervös...

Så alla hjärtans dag blev inte riktigt som jag tänkte mig. Vi spenderade kvällen med Sebbe och André fram till klockan tio ungefär och sen gick jag och Jonas och kollade på film och han somnade ganska så på direkten. Men jag hade trevligt ändå, även fast det inte blev någon bio. Men vi hade laddat ner Cloverfield istället och jag kollade på den medan Jonas låg och snarkade brevid mig. Det blev en lyckad torsdag istället (:

Nu har jag pratat med mamma i telefon och hon har gett mig nummer till olika eventuella sommarjobb och jag ska ringa idag. Grejen är bara den att jag inte vet vad jag ska säga i telefon och varje gång jag ringer blir jag så nervös att jag lägger på innan det ens har gått fram en signal. Men jag samlar mod och snart ska jag ringa och se till att få ett sommarjobb.

Och klockan 14 ska jag till medis och simma med mamma och sen efter det ska jag hem till Denise och fika med henne. Myspys!

Undra om det händer något ikväll... Ha det bra, och önska mig lycka till med jobb sökandet!

Kommentarer
Postat av: mia

jaa jag fattar ingenting om det här med designe(;
jag har ganska fullt den här helgen. men kan vi inte ta och ses i veckan och nästa helg? ta en riktig mia och zabina kväll med rent, armagedon och dagboken?:) saknar dig soulmate!

2008-02-15 @ 16:20:03
URL: http://mijii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0