Seg start på fredagen...

Nu sitter jag här med världens kramp i magen och kollar på "Tvins", ni vet det där programmet som säljer massa skitsaker som alla köper. Jag vill självklart köpa allt - borde nog byta kanal.

Klockan 08.30 ringde klockan imorse och jag skulle upp och ta hand om tvättstugan, på min lediga dag. Men det behövdes i för sig, så upp gick jag och slängde in mina och pappas skita plagg. Sen gick jag upp och sov en timme till för att sedan gå ner i tvättstugan igen. Jag informerade även mamma om mina magbesvär och sa att jag kanske inte kan komma in och träna med henne. Och jag tror att jag måste ringa henne snart och säga att det inte har blivit bättre - fy fan. Jag hade verkligen behövt lite träning nu, rensa tankar och känslor lite. Men mirakler sker, det kanske går över. Jag ska ju ändå inte vara hos mamma förrän vid 14.00, det är ju två och en halv timme kvar.

Jaja, nu ska jag väl ner i tvättstugan igen.


Typ första gången jag kommenterade i någon annans blogg. Jag har blivit för involverad nu, ska sluta läsa bloggar. Det var ju inte vilken blogg som helst heller. Utan Kims, min kompis Lindas kompis Emmas pojkvän. Jag har aldrig ens träffat grabben, knappt Emma heller för den delen. Jag skäms...

Kommentarer
Postat av: E.

Haha vad söt du är!
puss!

2008-05-11 @ 11:23:17
URL: http://platine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0