smile back

så... nu när jag har lättat på trycket kan jag fortsätta min sammanfattning av sportlovet!

Imorgon ska jag träffa Emmeli och efter det ska jag back to ringvägen för att återgå till mitt degande med Denise och antagligen Mickis. Sedan på fredag ska jag och Denise gå på bio och käka SUSHI (mumma!) och självklart shoppa shoppa shoppa! Jag ska till och med in till IKEA och köpa en hylla för 99kr och ett tidningställ för 89kr. Sen ska jag invester i ett par jeans och förhoppningsvis en skinnjacka från h&m. Men allt handlar om prioriteringar och ekonomin för jag ska ju även köpa presenter till Mickis och mamma som fyller år i mars. Men jeans är ett måste! Jag kan stryka gympaskor från listan i alla fall eftersom jag nu har fått ett par skor av Diddilito - Denise härliga storasyster och även mamma till världens sötaste skitunge.

Så nu ska jag ta bort sminket och krypa ner i sängen bredvid Denise. Kanske göra lite te och dricka det ur mina nya blå termos som jag har fått av världens bästa Ami (eller så kan jag nog inte säga med tanken på att mina kära faster också heter Ami, förlåt pappa).

-- so long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0