Upp med haken, flicka lilla... (ett väldigt kattigt inlägg, jao)

Okej. Jonas kör ett miljöbyte och jag tänker helt enkelt ändra attityd. Jag känner att jag har varit onödigt negativ på senaste tiden och bara antagit att allt går käpp rätt åt helvete istället för att göra det till något bra. Så efter ett samtal med Mia, eller en kväll med Mia, har jag nu nya krafter att kämpa med. Varför inte lägga på ett leende på alla gråa dagar istället? Det kan ju inte göra det värre. Hur som haver, nu är allt jättebra i alla fall.

Antaligen har min återfunna bästis fått mig på bättre tankar också. Tack Denise för att du är en del av mig och låter mig vara en del av dig. Du är och förblir min själsfrände och jag säger som jag sa den där sommaren då allting var så härligt: jag är kär i dig. Jag är inte lesbiskt eller så (eller ja, vem vet?) men du är den renaste kärleken jag vet och den starkaste jag vet. För vi klarar verkligen allting tillsammans. Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig.

Jag såg föresten Flickan med pärlörhängen igår hos Mia. Typ så bra! och sedan såg vi Drakarnas Rike igen, typ så bra! Haha. Jag hade en helskön kväll och natt hos Mia. Mias, åh så söta, katt Doris sov mellan oss hela natten och sen på morgonen när vi kollade på The ladykillers så låg hon på min mage som en liten bebis.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0