vilken aktiv dag det har varit!

Jag vaknade upp med lille-man och han drog snabbt iväg till Sebbe och Danne och jag packde träningsväskan och drog iväg till mamma. När jag var där ringde jag några samtal för att få tag på sommarjobb, men antingen var det ingen inne eller så behövde jag skicka brev. Så vi började vandra till mammas jobb, där det finns ett gym som man får använda helt gratis.

Så satte vi igång och tränade i ca 40min och sedan var vi helt slut. Det var ett tag sen både mamma och jag rörde på oss, så det där passet behövdes verkligen och nu känner man sig så frisk på något sätt. Jag är liksom helt avslappnad och på soft humör.

Mamma vissade mig typ den bästa uppfinningen ever! En massagestol! Åh det var så jävla skönt! Jag fick liksom sätta mig i den precis efter att jag hade tränat så det var helt perfekt när man är slut i musklerna.

Nu ska jag vara social med min kära vän Emmeli och sedan ska vi väl gå iväg och handla och sen måste jag röra mig in till mamma och sedan ska jag träffa Denise. Lika fullbokad som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0