Vilket skämt jag är, va?

Okej jag vet jag är största tönten men jag vågade faktiskt inte gå till hemköp idag och söka jobb. Jag vet inte vad jag ska säga eller hur det kommer gå till, så jag börjar med att bara skicka mitt cv och ett personligt brev och sen om de inte hör av sig så går jag dit. Förlåt mamma...

Men jag har ringt till posten igen och tog direkt numret till Sven eller vad han hette, men han var självklart inte inne på jobbet idag så jag ska återkomma imorgon. Nu ska jag fortsätta med jobbsökande och spana in gronalund.com med jag smaskar på mina hallon.

Om Emmeli kommer över hit efterskolan så tänkte jag dra med mig henne till hemköp som moraliskt stöd och sen ska jag ju hem till mattias och hjälpa honom med lägenheten, då kanske jag kan prata med honom om hemtjänst också. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0