When I say jump, you say how high

Så var man hemma igen. Igår var jag med världens bästa Denise. Vi möttes vid zinkens tunnelbana och vandrade sedan till Fåtöljen. Hon beställde en latte och jag mitt kära chai te, två apelsiner köpte vi också. Sen får Denise en lustig idé att vi ska åka till någon förort, och jag bangar självklart inte. Jag lever älskar äventyr! Så vi hoppar på 4an till Eriksdal och där byter vi till 3an mot slussen och därifrån tar vi 411 mot Duvnäs utskog.

På slussen mötte vi Mickis, Sebbe och Danne också. De skulle hem och se på film och gosa ner sig. I alla fall så hoppar jag och Denise på 411 och har det jättetrevligt. Vi åkte inte hela vägen till Duvnäs utskog för Stoffe ringde och sa att bussarna endast gick en gång i timmen sen så vi skulle hoppa av vid Ektorp centrum och åka tillbaka istället. Det passade oss alldeles utmärkt eftersom vi båda var jäkligt kissnödiga efter allt skrattande.

När vi är hemma på kära söder igen så möter vi upp Mia lite snabbt som ska låna en klänning av mig och sen åker vi hem till den sköna sängen och toaletten. Vi kollar lite på tv och jag får se på Gossipgirl som Denise spelade in till mig. Sen somnar vi sött i vår sked-ställning. Man sover bäst med Denise, hon luktar så gott - så hemma.

Nu imorse myste vi med Ina, otroligt bedårande Ina, och kollade på "She's the man" och planerade vår utlandsresa till sommaren. Men allt hänger på att hon och jag får jobb nu. Innan jag åkte hem, åkte jag förbi Mia och hämtade min sjal. Vi bestämde att vi måste ses och det jävligt snart. Men hon har massa prov just nu. Alla verkar ha massa prov, men inte jag (: Emmeli har också fullt upp. Men jag ska nog lyckas ordna så jag kan träffa alla mina underbara vänner ändå. Jag kan ju alltid hjälpa till att plugga med dem!

Nu ska jag tjilla gärnet, som Denise skulle säga, sen ska jag bege mig tillbaka till Denise. Världens bästa Denise.

Kommentarer
Postat av: denise

jag älskar dig Zabina. Världens bästa Zabina.

2008-02-17 @ 23:38:48
URL: http://pussaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0