...you are just a line in a song

Godmorgon godmorgon!

Vaknade på det värsta tänkbara sätt idag! Jag hade glömt sätta mobilen på ljudlöst innan jag la den under kudden igår kväll så jag vaknar av att kanye west skriker "hey mama" rakt in i öret på mig för att sedan svara och höra att det är mama, som ringer om sommarjobb. Alltid lika trevligt att höra om sommarjobb precis när man vaknar. Men idag ska jag ta mig i kragen och gå, eller cykla, till hemköp. Jag kan förhoppningsvis ta med mig Emmeli dit också, så jag blir mer peppad att göra det.

Jag är, för övrigt, väldigt pepp nu på att färga håret brunt igen. Så imorgon när studiebidraget kommer ska jag kila iväg och köpa det med färgen "ambre - kastanj". Det tror jag blir jättebra! Jag kommer väl antagligen ångra mig efteråt som vanligt, men brunhårig känns mer tillfredställande nu på något sätt och jag känner att jag behöver någon form av förändring.

Jag ser lite fram emot att börja skolan igen sen efter lovet. Jag har haft ett sådant lugn lov hittills och känner mig verkligen utvilad och redo för att skolan igen. Det är skönt och jag hoppas att det håller i sig.

Oj vad jag läntar tills imorgon då studiebidraget kommer. Jag ska ju åka till IKEA och handla saker för mina egna pengar. Jag tycker det ska bli jättekul att ha bidragit med saker i våran lägenhet själv. Plus att jag tror att pappa uppskattar att jag inte kommer och ber honom om pengar för "skitsaker". HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0