and I hate that I love you so

Jag känner mig lite seg för tillfället... Jag är snorig, har ont i halsen och hostar lite smått, plus att jag knappt har sovit något inatt. Just nu sitter jag hemma hos Jon, vi har precis ätit lunch. Vi hade bara halvdag idag, efter lunch skulle vi till solna och kolla på spök- och fotboll (nackademin södra mot norra). Men våra lektioner innan lunch var inställda pga sjukdom, så jag åkte hem till Jon en stund och sen ska jag in mot Solna, men vi ska inte vara där förrän 12.30 typ. Det är iförsej bara en timme. Nu blev jag lite stressad!

Jag har ingen aning om hur man åker dit, men jag ska möta upp Denise någonstans hoppas jag. Så kan jag ira runt med hennes klass. Nu ska jag sätta mig och mysa med Jonas innan jag går. Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0