And I'm surrounded by a million people, I still feel all alone. Oh, let me go home

Idag var jag ute och fikade med Emmeli på dejavú, eller hur det kan stavas... När jag kom hem så packade jag ner alla mina prylar i lådor och papperspåsar för IMORGON SKA JAG KÖPA FÄRG OCH MÅLA OM MITT RUM. Åh jag har längtat så länge till att få mitt rum iordning och nu äntligen blir det av! Så när Björne har slutat jobba imorgon får pappa, jag och Emmeli skjuss in till stan där vi ska köpa färg sen börjar jag och Emmeli måla om! Det ska bli så kul. Sen om 9 dagar kommer mina nya möbler!

Jag kan inte hjälpa att det känns som allt i mitt liv kommer lösa sig så fort jag har målat om och satt upp mina möbler. Man måste ju ha en trivsam miljö för att kunna funka normalt och jag behöver verkligen det här. Jag behöver ett rum som jag kan dra mig tillbaka till och bara slappna av i. Så nu mår jag bra, nu är jag på bättringsväg.


Kommentarer
Postat av: mingla

Vilken bra blogg du har, hit kommer jag tillbaka :). Är du duktig på bloggdesign förresten? Hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-01-02 @ 22:17:10
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0