back to school...

Så var man i skolan igen då. Lovet gick aldeles för fort, men jag har haft det väldigt roligt. De sista dagarna på lovet spenderades med Mickis, Sebbe och Jon. De är ju de finaste människorna som finns! Vi slogs, skrattade, åt och spelade mortalkombat. Kan det bli mycket bättre?

På fredag kommer äntligen mina möbler, om det inte blir något förhinder igen...

Efter skolan ska jag träffa Emmeli. Och förhoppningsvis Mickis, för det var inte meningen att börja bråka med henne. De blev, från min sida, lite missförtstått. Hoppas att du vet att jag älskar dig baby! Och om allt går enligt planerat så kommer jag åka hem till Jon sen och sova hos honom. Då kanske jag somnar bättre och tidigare än inatt i alla fall. Jag låg vaken i flera timmar och bara stirrade upp i taket och sen tillslut kollade på tv tills jag sakta somnade.

Fortsatt gott nytt år på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0