but it's time for me to go home. It's getting late, dark outside. I need to be with myself in center, clarity, peace, serenity,

Så var det söndag igen... Men helgen har varit förvånasevärt bra! 

I fredags hade Stoffe, och hans tvillingsyster,  18års fest. De hade hyrt en lokal som vi var i tills klockan var tio kanske, då drog vi vidare till bajenlokalen. Där fortsatte festen och jag hade jättetrevligt. Jag satt med John och Paulina och pratade om massa roliga grejen.

Sen  vid två-tre kanske (?) drog vi därifrån. Då gick vi upp till grillen på gullmarsplan och Denise och jag delade på en baconburgare, så jävla gott! Sen åkte vi hem till Mickis pojkväns lilla hus och sov. Sen vid ett dagen efter åkte jag och Denise hem. Jag skulle hjälpa pappa med tvättstugan och sätta ihop mina nya möbler. Sen runt åtta åkte jag tillbaka till Mickis och sen åkte vi in till slussen och mötte Jonas och Sebbe. Därifrån åkte vi till Peo, som hade lan, alltså massa kompisar sitter och spelar spel tillsammans i flera dagar.

Vi hade världens otur med bussarna. Det var någon som blivit sjuk eller något sånt, så vi fick stå och vänta jättelänge både till Peo och från honom. Men vi kom fram och hem, så det löste sig ju i alla fall.

Nu sitter jag på golvet i mitt rum och studerar de nya möblerna... Anledningen till att jag sitter på golvet är för att jag helt enkelt inte har någon plats någon annanstans. Jag vet inte riktigt hur jag ska få plats med stereon, tvn och datorn när jag bara har en "bänk", eller vad man ska säga. Jaja...

Det kommer inga bilder på rummet nu eftersom det inte är klart på långa vägar. Det är jättestökigt och jag har kvar gamla möbler i mitt rum, eftersom vi inte kan ställa dem någon annanstans. Men det kommer så fort jag tycker det är fint nog.

to you:
Finally now my destiny can begin
Though we will have our differences
Something strange and new is happening
Finally now my life doesn't seem so bad
It's the best that I've ever had
Give my love to him finally


Kommentarer
Postat av: Mam

Ser fram emot bilder. Puss gurkan!

2008-01-13 @ 21:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0