Det är bara så mycket just nu

Jag hatar när det känns som att ingenting är rätt. Som nu... livet lekte fram tills jag satte mig vid min dator och satte på låten "what hurts the most".

Jag kommer hem (efter att ha spenderat hela dagen med Mickis och CSI) till pappa som är först ledsen för något han inte vill berätta och sen skit förbannad. Mitt humör jag från att vara på topp till det här.

Jag vet att det inte är jag som gör pappa arg. Men jag vet också att det inte är jag som gör honom glad. När pappa är så här... jag känner mig så hjälplös och i vägen. Det finns ingenting jag kan göra för att få honom på andra tankar, jag lyckas bara göra allt ännu värre.

Jag saknar glädje, lycka. Känslan av trygghet och kärlek. Tillhörigheten och värmen. Jag saknar Familjen Génetay.

Kommentarer
Postat av: denise (familjen génetay)

älskade vän, du är alltid, och då menar jag ALLTID välkommen här, det vet du! Jag älskar dig

2008-01-23 @ 21:49:30
URL: http://pussaar.blogg.se
Postat av: Mam

Jag finns! Du kan alltid, alltid ringa eller komma förbi. Jag har eoner av kärlek och även en viss talang för att muntra upp dem jag älskar. Även om jag är lite sträng ibland. (men det är jag bara för att jag bryr mig om dig).
Fet kram

2008-01-24 @ 12:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0