Det är svårt att följa sitt hjärta när den vill mer än en sak

Jag skulle vilja att jag kunde klona mig själv, så att jag kunde vara på flera platser samtidigt. Jag försöker leva mitt liv efter mottot "låt hjärtat visa vägen" men det är extremt svårt när jag inte har en blekaste aning om vad mitt hjärta vill. Jag känner mig instängd i mig själv och missanpassad. Jag är inte gjord för det här. Vilket val jag än gör så blir det fel. Jag kan omöjligt tillfredställa någon utan att såra en annan och jag kan knappast välja det som är bäst för mig, eftersom det innebär att jag kommer bli total ignorerad eller bara allmänt hatad.

Så med det sagt... Jag bryr mig inte. Nu går jag dit vinden för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0