Från skitsnack till idrott, men inte fan intressantare

Jag var och pratade med Marcus, vår heta idrottslärare, om mitt ig i idrott och hälsa. Jag har nu fått uppgifter som jag ska göra innan sommarlovet. Antingen en uppsats om ergonomi, då jag går ut och intervjuar ett företag, och en som arbetar där, om arbetsskador, arbetsmiljö och hur de hjälper till vid skador och sådant eller så ska jag göra ett skriftligt prov om "Hälsa samt första hjälpen och livräddning". Plus tio olika, varierade, aktiviter som målsman eller annan ansvarig skriver under och som jag sedan lämnar in till Marcus. Frågan är nu vad jag ska göra för tio varierade aktiviteter. De jag har kommit på hitills (med hjälp från Sebbe och Jonas) är: 
 
  • Simning
  • Bowling
  • Spinning
  • Promenad
  • Gympass
  • Yoga
  • Badminton

  • Några fler tips om vad jag kan göra för något?

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0