If you only try turning around

Jag kom fram till att jag behövde en vecka för mig själv, tänka ut vad jag vill och allt sånt. Jag såg fram emot att åka hem direkt efter skolan och bara sitta och ta det lugnt. Det har varit skönt enda tills nu.

Grejen är att jag kan inte tänka ut saker och ting utan att bli deprimerad. Jag sitter här och vänder allting mot mig själv istället. Jag kommer inte fram till någonting. Ingenting mer än att alla andra säkert mår bättre utan mig istället. Jag vill inte tänka så här, för jag vet att det inte är så. Både Emmeli och Denise har smsat mig idag och frågat om jag vill hitta på någonting ...

AHA! Jag har ju mens nu. Där har vi förklaringen till mitt inte så glada tillstånd. Allt blir bättre. Jag borde kanske bara valt en annan vecka att vara ensam.


There's a light at each end of this tunnel,
You shout 'cause you're just as far in as you'll ever be out
And these mistakes you've made, you'll just make them again
If you only try turning around

Kommentarer
Postat av: Sara

jag verkligen älskar den låten!

2008-01-28 @ 20:02:33
URL: http://saren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0