If you want to play it like a game - come on, come on let's play

Idag har varit en bra dag. Började 08.00 i bygghallen med att fixa i ordning en verktygslåda, så nu har jag massa egna verktyg! Sen medan de andra gjorde mätgrejen (som jag och Jonas gjorde i tisdags) fick jag och Jonas börja på "sågningslära", en uppgift som alla har fått göra för att man ska se på vilken nivå alla ligger. Man skulle göra en kub och min blev FETT SNE! Och Jonas, den fulingen, fuskade och sågade sina bitar på sågmaskinen, inte förhand som man skulle göra...

image138image139
(här har vi mig och Jon i bygghallen!)

Sen efter skolan åkte jag hem till Emmeli, vi satt och pratade lite om allt möjligt sen när vi insåg att studiebidraget kommit så åkte vi in till stan. Jag shoppade loss och var helt överlycklig för att jag hade 200kr presentkort på H&M, dock blev det inga jeans för det fanns typ inga snygga (alla var helt utsvängde ner till, helt 80-tal). Jag köpte i alla fall en tröja (fashion against aids), ett par örhängen formade som hjärtan, fyra hårspännen formade som hjärtan (ja, jag är kär i hjärtan), två små döskalle-örhängen och tre blockljus.



tröja: H&M 129;-
örhänge: H&M 19,90;-
hårspännen: H&M 39,90;- kanske?
blockljus: Bolagret 35;- 29;- 19;- (olika storlekar)


Kommentarer
Postat av: mia

har du klippt lugg ?:D
går jon bygg, eller är det någon annan filur?(;

2008-02-01 @ 07:29:46
URL: http://mijii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0