It can only get better, we've come this far

Idag var jag i skolan och hade byggteori med bp1a. 40 minuter av ingenting. Sen åkte jag hem. Nu sitter jag här och äter upp det sista från helgens godis och lyssnar på Finally med Fergie (sååå bra).

Det är fett skönt att bara vara hemma nu och inte göra någonting, bara vara med mig själv. Nu äntligen har jag lite tid över att sätta mig och tänka igenom saker i lugn och ro. Jag är så förvirrad just nu, med allt. Jag måste bara sitta ner nu och tänka på allt som har hänt, placera alla nya händelser, människor och platser.

Så nog för nu. Nu ska jag göra ordning någonting och äta och sen sätta mig och läsa boken jag fick låna av Mickis. "Jag dödade mitt barn" heter den, har bara läst några sidor och är typ redan helt fast och vill inte lägga ifrån mig den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0