Jadijadijaaaad

image121Andra, och sista, skoldagen den här veckan. Vi har nu datorlektion, det är ju bara då jag har tillfället att blogga. Igår träffade jag Emmeli, lika trevligt som alltid. Vi var hemma hos mig och kollade på mitt nymålade rum, lagade mat och babblade.

Jag fick min skinnjacka igår! Den var inte så snygg som jag hade tänkt mig, tråkigt nog. Men jag ska använda den ändå. Jon säger att den är snygg så jag får väl tro på honom...

Det var inte lättare att somna inatt inte... Vi sov i Jons lilla rum och det blir så fruktansvärt varmt där inne. Vi gick och la oss typ kvart i nio eller något sånt, och jag somnade först efter en kvart ungefär sen vaknade jag igen halv tolv(!). Så jävla irriterande... Hela natten låg jag vaknen kändes det som. Men tydligen sov jag eftersom Jon sa att jag snarkade jättehögt!

Jaja, nu ska jag börja skriva om processorer, guuuuuuud vad kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0