Nu var det dags att ändra bloggen igen.

Jag kan ju inte möblera om i mitt rum längre eftersom jag har en garderob som bara kan stå mot en vägg, vilket leder till att alla andra möbler också bara kan stå mot en vägg, på ett vis. Så jag möblerar om på bloggen istället.

Mamma kommenterade ett inlägg och ville veta mer om vad jag gör på bygglektionerna, på "mitt nya liv"... jag har inte hunnit göra så mycket än, så det finns inte så mycket att säga. Första lektionen satt jag och Jonas och gjorde ett teoriprov, vi fick självklart använda böcker eftersom det inte var ett prov för oss bara ett sätt att komma ikapp lite.

Igår mätte vi markhöjden (tror jag) från en busshållplats till en annan. Det tog ungefär en och en halv timme och alla vara trötta och kalla men vi klarade det ändå. Och jag förstog. Sen har jag murat lite på en vägg och ätit snickers. Det är ungefär allt.

Imorgon är det ytterligare en byggdag och kanske har jag något mer intressant att skriva om då. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0