Second chances they don't ever matter, people never change. Once a whore you're nothing more, I'm sorry, that'll never change.

Idag åkte jag, Emmeli, pappa och Björn till Bauhaus och köpte färg och penslar! Så fort vi kom hem satte jag och Emmeli att måla (bilder kommer senare) och vi höll på enda tills det var mat, sen fortsatte vi efter maten och vi blev klara med alla väggarna som skulle vara vita, och vi hann med två lager till och med. Så imorgon ska jag och Mickis lägga på sista lagret! Sen vid typ åtta-nio gjorde vi ett meningslöst besök hos Jon. Eller helt misslyckad var det ju inte: jag fick träffa underbara Mickis! Men jag och Jon började bråka och det är alltid lika meningslöst...

Nu är jag bara trött på allt och ska snart lägga mig i Emmelis sköna säng och kolla på Transformers eller sagan om ringen. Godnatt allihopa! Och förlåt Mickis om du kände dig utanför! Jag älskar dig, hoppas du vet det!

Kommentarer
Postat av: L

Älskling, ingen har fått adressen ;) that is the beauty.

2008-01-05 @ 22:40:43
URL: http://klittan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0