Sim - hall

Igår åkte jag in till pappas jobb och blev klippt av kära Lieanne, pappas kollega och ex. Jag skulle klippa topparna och bad även om en snelugg. Den snea luggen blev inte alls som jag hade tänkt mig och när jag såg stumpen i spegeln ville jag nästan gråta. När jag sedan kom hem till Denise och visade den för henne och Elin fick den ett smeknamn. Hitlerluggen. Så ni förstår att det inte var något jag tänkte gå runt med.

Alla som jag har frågat har sagt att jag inte borde klippa hel-lugg, men jag har gjort det ändå. För jag tänker inte gå runt med min Hitlerlugg... Så nu finns det ingen återvändo, jag har klippt lugg och det är helt klart bättre än det jag hade innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0