Världens bästa Denise

Andra bygghalls-dagen idag, den här gången med bp1a. Hur jävla skön klass som helst!

Nu sitter jag hemma hos Denise, ska även spendera natten här. Vi var med Elin en stund också, men hon åkte hem vid middagen. Denise och jag sitter och kollar på "I huvudet på Gynning" och målar naglarna, sen ska vi göra varmchoklad med grädda också (hoppas jag)!

Vid middagen fick jag även en tack-present för skandalen förrförra fredagen. Man tackar, man tackar. Även fast jag tycker att det är en självklarhet att ringa, men men... Det var någonting jag tänkte skriva om när jag var inne i badrummet men nu har jag helt glömt bort det.

Alltså Carolina Gynning... I det här avsnittet besökte hon Jerusalem och hade tydligen någon religiös upplevelse. Visst, jag vill tro att hon inte är så där blåst som hon utåt sätt framhäver sig själv... men nu så var hon nära till tårar när hon beskrev känslan hon fick när hon gick mot den där muren och säger att hon skulle vilja vara med i någon religion. Sen får man se klipp från nästa avsnitt och då är hon med Bert Karlsson och säger "jag vill bli en popstjärna". Jag kan helt enkelt inte ta henne på allvar. Men jag känner henne inte personligen, självklart kan det finnas mer än vad kameran visar.

Hon kanske bara är lika förvirrad som jag, bara att hon tjänar pengar på det.

Kommentarer
Postat av: Mam

Men vad gjorde ni i bygghallen? Lite nyfiken kan man väl få vara på ditt nya liv!

2008-01-29 @ 23:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0