Vill.Inte.Gå.Upp

Jag vill verkligen inte gå till skolan, jag vill ligga i min säng hela dagen och bara sova! Jag börjar liksom åtta idag! Det borde vara förbjudet att börja innan nio för det är ju fullkomligt omöjligt att ta sig upp! Men imorgon är jag ledig så då ska jag njuta. I och för sig så kommer jag sova hos Denise imorrn och hon ska upp till skolan, men hon har sovmorgonon. Annars kan jag åka hem och sova igen.

Efter skolan idag ska jag klippa mig, på min pappas jobb. Hans arbetskamrat, och föredetta flickvän, är frisör eller något sånt. Jaja, nu måste jag äta min frukost, som består av Jordbuggsfil med Allbran flingor och ett glas juice! MUMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0