Where did I go wrong, I lost a friend. Somewhere along in the bitterness

Jag kan liksom inte riktigt beskriva hur allting känns, hur jag mår. Jag vet inte om jag är arg eller ledsen, eller om jag ens bryr mig. Glad? Vad menas med glad egentligen. Jag är glad för att Denise mår bra och för att ingen jag kände åkte på stryk igår. Jag är glad för att jag överlevde att vara på samma fest som dig och jag är glad att jag har så många vänner som försöker hjälpa både dig och mig. Även fast jag helst vill bli lämnad ensam, sitta och gråta i ett hörn och känna skammen och ångesten för vad jag har gjort mot dig, mot alla som älskar oss.

Jag förstår inte varför jag är arg på dig. För jag förstår varför du gjorde som du gjorde, även fast jag inte riktigt vet vad det är du har gjort. Allt jag såg var bara kramar och intima konversationer. Men du känner mig... du vet att jag gör en höna av en fjäder, låter mina fantasier spåra ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0