Here we go!

Igår morse kom jag och Mia fram till att killar är överskattade och vi ska nu tillbringa vårt liv i celibat. Kanske blir allting lite lättare då. Jag lever i alla fall fortfarande, trots att vi nu träffar andra uppenbarligen.

Nu ska jag äta med Emmeli eftersom hon har storshoppat mat men ingen äter. På tal om shoppa: Ingenting är så bra som tröst shoppning. Jag var lite små depp och bestämde mig att unna mig de där örhängerna jag vill ha men aldrig vill köpa. De kostar ju ändå bara 80kr så nu slog jag till och det kändes jävligt bra.

Jag behöver dig inte.

Kommentarer
Postat av: JONAS!

Hah, inte var det väl jag som började träffa andra :)



Jag är glad att du klarar dig iallafall, och bra att du unnar dig nya saker ;)

2008-07-21 @ 13:26:31
URL: http://jonellerjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0