it can only get better

Första natten som jag sov själv hemma hos mig, som singel. Det gick ju bra - eller hur? Inga ärliga blogginlägg om hur förvirrad jag var? Inga hysteriska anfall då jag slänger ner det andra täcket och spottar på det? Inga tårar? Inget sittandes i fönstret och tänka att skulle jag falla nu så skulle ingen ta emot mig?

Trots att natten inte var speciellt lätt så känner jag mig faktiskt bättre idag. Kanske är det inte så farligt det här egentligen. Kanske är det här precis vad jag behöver?

Det blir inget mer bloggande på ett tag nu. Jag åker nämligen till Denise land på obestämd tid. Kommer hem senast 29 Juli i alla fall, för då åker jag till Gotland med Emmeli. Sedan bär det av till Frankrike med Mia. Så ha en bra sommar, kära vänner.

It can only get better.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Koppla av o koppla bort, var ledig ta det lugnt o softa. Ta saker som fina minnen o var dig själv o inte som en kille vill att du ska vara!

2008-07-05 @ 23:34:58
Postat av: Mam

Glöm inte att vi ska fixa pass! Helst två veckor innan du ska iväg.

Puss och ha det härligt!

2008-07-06 @ 00:44:57
Postat av: mia

kom gärna hem innan den 29e...annars kommer jag gå under :(

2008-07-06 @ 17:14:36
URL: http://mijii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0