jag älskar mina vänner

Allting rullar på jäkligt bra numera. Jag och Hanna har tillbringat de flesta nätterna med varandra, Tillan är hemma igen och jag och Linn har lyckats prata och trassla oss in i varandras liv igen. Jag har saknat de här vännerna. De som finns där trotts att det har gått två år, och de som tar sig tiden att lyssna och försöka förstå. Ger mig tiden att prata och försöka förklara. För att inte tala om Denise som skulle gå genom eld för min skull och som aldrig skulle lämna min sida. Det är svårt att må dåligt när man har så mycket att uppskatta.

Och så har jag träffat nya människor, jätteroliga människor. Trots att min värld, tyvärr, föll samman så har jag så mycket runt omkring mig som hjälper mig bygga upp allt igen. De ger mig stödet och kraften att orka mig genom det här. För tro det eller ej, men jag tog det här uppbrottet jävligt hårt. Vissa dagar blir det för mycket och andra dagar kan jag inte må bättre, så jag klarar mig. Jag kommer ta mig genom det här och jag kommer må bra under tiden. I'm gonna smile 'cause I deserve too.

Kommentarer
Postat av: soffie

vänner betyder allt när man har de svårt, man kan bara tacka gud för att man har lyckats veva in så bra vänner som man har. utan mina vänner hade jag aldrig tagit mig igenom mitt uppbrott för 8 månader sen =)

kämpa på, förr eller senare svalnar känslan

2008-07-17 @ 16:46:23
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: hansy

alltid, babe! det vet du! <3

2008-07-18 @ 12:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0