mot ljusare tider?

Jag är så trött. Det enda jag vill är att sova, men varje gång jag stänger ögonen, och slappnar av, sticker det till i hela kroppen och jag känner mig spyfärdig. Jag sover bra och allt sånt, det är bara själv processen att somna som är lite knepig. Inatt i alla fall. Jag ska ladda upp med massa filmer, kärleksfilmer, och gråta tills ögonen rinner ut. Det är mitt sätt att hantera smärtan, genom att gråta, och det är det jag tänker göra resten av natten. (no tears so far, 02.29)

Alkohol är överskattat, det skjuter bara bort sorgen. Jag behöver hantera den nu, ta itu med allt som flyter runt i mina ådror. Det som blockar mina luftvägar och täpper till mina vener.

Vad vill jag få ut med alla onödiga ord egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0