dream on

Idag drömde jag om zombies igen men jag tror att det här var en surviver-dröm faktiskt. Jag satt i en bil (Stoffes bil?) och körde ifrån alla, körde över dem. I slutet av drömmen verkade de inte ens vara några zombier kvar, bara knäckta människor som tappat livsglöden. Vilket fick dem att bara uppföra sig smått efterblivet.

Jag är trött och vill sova men jag ska snart åka iväg till jobbet. Eller om fem timmar men jag måste förbi mamma först. Om nu tältningen blir av eftersom det verkar som att regnet börjar komma nu.

Kommentarer
Postat av: L

Du måste ju lägga upp bilderna från nattens äventyr sedan ;) eller i alla fall skicka dem till mig! :D Puss puss älsko

2008-06-11 @ 20:48:08
URL: http://klittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0