fotboll

Nu har jag precis beställt två par skor från ellos eftersom jag verkar vara den enda i hela min vänskapskrets som inte är intresserad av fotboll. Så lite tröstshopping för att det är så synd om mig. Och självklart - pappa betalar. Jag som lever i över-överklassen har ju det privilegiet att min far faktiskt kan betala allt för mig. På tal om det - jag ska nog ta och öppna min flaska crystal nu. Vi ses på Stureplan, mina vänner! Eller aa, de som tjänar över 150.000 i månaden i alla fall!




Fy fan vad jag är uttråkad. Är det bara jag som tippar på 2-1 till Spanien?

Kommentarer
Postat av: DrygDRygast!

Crystal är så 2003, gumman.

2008-06-14 @ 20:40:52
URL: http://omoral.blogg.se/
Postat av: Emmeli

du skulle satsat på lotto då hade du varit rik nu!

det blev ju 2-1 till spanien ;)

2008-06-15 @ 00:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0