House of wax

Vi (läs: Mia, Stoffe, Jon, pappa och jag) har precis sett på house of wax eftersom typ alla jag känner har sett den och det är ju alltid kul att kunna hänga med i svängarna. Den var väl helt okej. En läskig film under tiden man ser den, skrämsel effekter och sånt. Men nu så här efteråt är jag inte särskillt rädd.

Däremot så har vi nu satt igång The Shining (som jag har sett massa gånger förut) och ljudet från den är så himla läskigt. Och så pratar Stoffe om folk som har dött på mystiska sätt på hans hotell. Inte kul, inte kul.

Jag saknar Denise och är orolig för jobbet som telefonförsäljare. Det känns inte rätt.

Kommentarer
Postat av: emmeli

det kommer gå grymt bra gumman, snart kommer du in i jobbet. ge det lite tid bara :)

2008-06-15 @ 00:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0