ibland behöver man lite lugn och ro

Det känns som att det var ett tag sen jag skrev, kanske inte i för sig - men aa. Igår träffade jag Hanna, Tillan och Linn, det var typ två år sen vi sågs men det märktes verkligen inte. Vi startade kvällen hemma hos Linn och klackade sedan vidare för att hitta en krog som var öppen en söndag efter en midsommarhelg. Vi satte oss på Snaps och regnet började ösa ner. Jag blev blöt och hade bara trekvartsärmar men med gott sällskap bryr man sig inte så mycket. Sedan gick vi vidare till Tillan i tornet och då hade det kommit lite fler människor.

Vi satt i Tillans lägenhet och drack 3,5% och jag tror att vi sammanlagt drack 7st 6-pack och vi var sex personer som drack. Jag hade verkligen så himla trevligt och det är ju alltid kul att träffa nya människor. Speciellt Charlie som é bäst och Max som är vackrast av alla och självklart var ju jag där som är så jääävla sexig (regler från ölspelet alltså).

Nu sitter jag här med Emmeli i min skön-sköna soffa och halvglor på tv. Snart är det dags för pizza och sedan kommer Jon över och sover här ikväll. Vi har ju inte setts sen i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0