Idag fyller jag år!

Jag vaknade imorse av att Jonas smyger ut ur rummet och jag förstår att nu är det frukost på gång. Vilken tur att jag aldrig kan somna om efter sånt för då hinner jag få igång min aptit, tänker jag. Sekunden efter vaknar jag av att några sjunger "ja må hon leva" inne i mitt rum. Jag kollar upp och ser till min förvåning att både mamma och pappa är med! Och jag somnade om vilket betyder att i år var den första gången jag verkligen sov när de kom in sjöng. Dagen har starta otroligt bra, verkligen! Denise smsade mig imorse klockan 01.47 - precis när jag föddes (runt omkring det klockslaget i för sig). Hon är uppmärksam den där lilla krabaten!


Jag bjuder på två små födelsedagsbarns-bilder också.

 

Kommentarer
Postat av: Linna

Grattis!

2008-06-04 @ 08:39:21
URL: http://awasteofbreath.blogg.se
Postat av: Mam

Pussgurka!

2008-06-04 @ 09:11:48
Postat av: Sara

GRATTIS FINA FINA ZABINA! :)

2008-06-04 @ 10:10:24
URL: http://saren.bloggagratis.se
Postat av: Izabelle

Grattis, grattis!

2008-06-04 @ 10:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0