lets get brown

Vilken hetta! Mia och jag har spenderat dagen på flaten och solat, badat och käkat hamburgare. Nu sitter jag med min flaska vatten och känner självklart att ett litet solsting trycker på och får mig att vilja lägga mig ner och sova ett tag. Men jag måste snabba mig iväg till Nacka för att grilla (fast vi kanske inte grillar med tanken på att det är eldningsförbud numera) med grabbarna. Helst av allt skulle jag bara vilja ligga här i trosor och kolla på Rasmus På Luffen.

Jag gick på krogen för första gången igår och det var väldans trevligt. Härliga människor och hyffsat bra musik (framåt natten blev det kareoke och ju senare det blev desto sämre musik/sångare blev det). Ikväll ska jag antagligen ut med Emmeli och hennes kompisar också, om jag inte är allt för solstingad.

Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0