Presenter!

Pappa kom hem från jobbet eftersom han inte mådde nå bra och med Mia vid sin sida. Självklart hade han med sig ännu mer presenter! En påse som var från Lieanne och ett rosa litet paket som han köpte efter jobbet. Mia hade såklart presenter också och tydligen ska jag få en present till också - men den måste jag följa med och fixa.

Så vad har jag fått hittills? Jo:
- En verktygslåda av mamma
- En basker, också från mamma
- Ett sommarlovskort, av mamma
- Hörlurar till mobilen av pappa
- Soda Stream av pappa
- Ett halsband med ÄKTA diamand från pappa (det var det han köpte upp efter jobbet)
- Hårinpackning från Lee Stafford av Mia
- Intersport-tofflor av mia (så jävla sköna)
- Hårinpackning från H&M av Lieanne
- Fotscrub från H&M av Lieanne
- Ett läppsyl med aloe vera och massa sånt, från Lieanne


Sen ska jag förnya mitt pass med mamma och så fick jag bankuppgifterna till ett konto som jag haft sedan jag var liten.

Ikväll vid middagen får jag presenten av Emmeli och Jonas&Sebbes. Denise ska jag också få av :) Det här känns bra alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0