School's out

Vi åkte till skolan idag men ovanligt nog var det ingen där! Så det kan gå va? Så Jonas och jag åkte hem istället och nu försöker vi få tag på Sebbe så vi kan gå och köpa presenter. De ska köpa till mig, moí, me, och jag ska köpa till Emmipluttan. Jag vet typ vad jag ska köpa till Emmeli, det svåra blir bara att hitta allt. Det finns säkert inte kvar heller eftersom det här var saker jag såg i julas. Men det löser sig på nåt sätt. Annars får jag improvisera. Nu vet ni det också. Min blogg äger! *tummen upp* (För de som inte hänger med så var jag ironisk där på slutet).


Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Kul :) Om du hinner får du gärna kolla in bilderna från photoshooten i min blogg och rösta på din favorit :)

2008-06-02 @ 14:34:00
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0