Svälj ner det och skit ut det!

Allting känns lite lättare nu. Jag behöver inte tänka på någonting som har med bygg att göra i över två månader och jag har ordnat ett sommarjobb. Ingenting peppar mig mer än att jag faktiskt har ordnat ett sommarjobb helt på egen hand. Ingenting som någon mammas kusins dotters kompis har ordnat utan det är jag och bara jag. Eller ja, Mia tipsade ju mig så hon förtjänar ett litet tack.

Nu ska jag ta bort mitt smink med tvål efter som ansiktstvätten är slut sedan ska jag gå och lägga mig för imorgon kommer jag antagligen börja jobba och jag behöver all energi jag kan få. Imorgon ska vi antagligen campa utanför skolan också. Får se hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: Sara

åh, var ska du jobba? :)

2008-06-10 @ 08:40:37
URL: http://saren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0